Close

26.09.2016

5 найпопулярніших питань пасажирів. Як правильно відповідати

seedruytry-2

Іноді пасажири запитують про роботу сервісу і призначеному для користувача додатку Яндекс.Таксі. Якщо відповідати грамотно, клієнти будуть розташовані ставити більше хороших оцінок і залишати чайові. Навіть якщо ви не просунутий користувач додатка Яндекс.Таксі, ми навчимо вас відповідати на 5 найпопулярніших питань. Отже, почнемо. Що питають пасажири …

1. Як звернутися в службу підтримки пасажирів?


Порадьте.
– В кінці кожної поїздки пасажир може поставити оцінку водієві і при бажанні залишити свій коментар. Написати в службу підтримки можна в самому додатку (пункт « Підтримка ») – вам дадуть відповідь протягом кількох годин. Або на сайті Яндекса, де можна залишити відгук про поїздку, пропозиція щодо розвитку сервісу, а також скористатися формою для корпоративних клієнтів.

2. Скільки потрібно буде заплатити в кінці поїздки? ​​


Покажіть Таксометр.
– Точна вартість поїздки заздалегідь не відома, оскільки вона залежить від тарифу, часу поїздки і кілометражу. А ось приблизна вартість відображається в додатку користувача при створенні замовлення. Інформація про діючі ціни доступна на сторінці з тарифами. Стежити за точною вартістю можна в режимі реального часу на пристрої водія в таксометр – покажіть допитливому, скільки зараз «натякали».

3. Як оплачувати карткою?


Будьте експертом.
– Прив’яжіть карту. Це зробити просто: увійдіть в додаток, виберіть Меню → Банківська картка → Додати карту. Вводити цифри вручну не обов’язково, просто сфотографуйте її, натиснувши «Сканувати карту».

4. Як залишити чайові за безготівковий замовлення?


Не будьте скромним.
– Ви можете залишити чайові за допомогою банківської карти після кожного замовлення. Або задайте єдиний розмір чайових в Меню → Чайові . Якщо ви протягом 24 годин після поїздки не поставили водієві поганої оцінки, вони спишуться автоматично.

5. Як скасувати замовлення?


Ваші колеги скажуть вам спасибі, якщо ви навчите пасажира не вибирати причиною скасування «Водій просив скасувати замовлення».
– У додатку внизу екрану є кнопка Скасувати . Тільки не вибирайте причину «Водій просив скасувати замовлення», якщо насправді це не так: прохання скасувати замовлення негативно позначається на показниках ефективності водія.

Акції для пасажирів

Розкажіть пасажиру про акції, які проводяться в вашому регіоні. На порталі driver.yandex ми публікуємо новини про них спеціально для цього. Зараз, наприклад, в Санкт-Петербурзі і Москві можна безкоштовно проїхатися на велотаксі, а в Сочі – на надувному банані.

Все це запам’ятати складно – запам’ятайте найважливіше – є ця інструкція. Можна знайти її разом з пасажиром після поїздки.

Leave a Reply